loading spinner

Veel gestelde vragen over online aankopen bij www.dbfootwear.nl

Onderstaand treft u informatie over www.dbfootwear.nl. Mocht u een vraag hebben die met deze informatie niet beantwoord wordt, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn op de reguliere werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur, en op de eerste en derde zaterdag van de maand van 09.00 tot 12.00 uur op 0186 – 769 061. Natuurlijk kunt u buiten onze openingstijden ook gebruik maken van  onze chat-functie, een bericht achterlaten op onze Facebook-pagina of een e-mail sturen via ons contactformulier. Wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

Wanneer zijn de verzendkosten gratis?

Alle pakketzendingen in Nederland met een minimum order bedrag van € 100,- exclusief BTW worden gratis verzonden. Indien u artikelen retourneert, en u daardoor niet meer op het minimum order bedrag uitkomt, dan zal uw rekening gecrediteerd worden met aftrek van de verzendkosten ad € 7,50 exclusief BTW. Bij zendingen naar het buitenland worden  verzendkosten in rekening gebracht. Voor België geldt een tarief van € 15,00 en voor Duitsland brengen wij € 25,00 verzendkosten in rekening.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

www.dbfootwear.nl streeft ernaar om online bestellingen binnen 3-5 werkdagen aan te leveren en/of te verzenden. Sommige bestellingen kunnen iets langer duren. U kunt altijd met ons bellen om de actuele levertijd op te vragen. Klantenservice: Tel.078 673 5736. Heeft u een spoedbestelling, neem dan even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden van een spoedlevering te bespreken.

 

Op welke manier kan ik betalen?

Veilig online zaken doen is voor www.dbfootwear.nl erg belangrijk. Daarom hebben wij gekozen de verschillende betaalmethoden onder te brengen bij Multi Payment Services. Uw betalingen en uw gegevens zijn hiermee volledig beveiligd. De mogelijke betaalmethoden zijn ECMC, Ideal, Maestro en Visa. Natuurlijk kunt u uw betaling ook met een bankoverschrijving doen. 

Wilt u op rekening bestellen? Neem dan even tijdens kantooruren contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden en voorwaarden even bespreken.

 

Kan ik achteraf betalen?

Wij merken dat steeds meer particulieren en bedrijven het fijn vinden om pas na ontvangst van de bestelde artikelen, te betalen. Dat kan. Bent u echter nieuwe klant, dan vragen wij u de eerste keer via Ideal te betalen. Na registratie en een eerste betaling/levering, is het kopen op rekening mogelijk. Als particuliere klant krijgt u dan een betalingstermijn van 8 dagen. Bent zakelijke klant, dan heeft u een betalingstermijn van 30 dagen. Na registratie krijgt u standaard een kredietlimiet van € 500,-. Dit limiet is overleg te verhogen.

 

Kan ik een zending retourneren?

Sinds 1 februari 2001 geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Gedurende deze periode kunt u geleverde artikelen zonder opgave van reden terugsturen. Na de franco ontvangst van de retourlevering, zal het gehele aankoopbedrag worden teruggestort. Als u uw order vooraf heeft betaald, dan wordt het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen aan u terug gestort. Heeft u gekozen voor levering op rekening, dan wordt uw rekening gecrediteerd. Eventuele verzendkosten zullen bij het terugstorten van uw aankoopbedrag, in mindering worden gebracht c.q. op uw credit nota verrekend.

 

Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken, kennen geen retourrecht.

 

Retouren kunt u sturen naar:
DB FootWear

Boonsweg 41a

3274 LH Heinenoord

Nederland

 

 

Klachten of Meningsverschillen?

Wij doen ons best voor u. Bij iedere order weer. Mocht u toch een klacht hebben over onze producten, onze processen, onze orderafhandeling of iets anders? Dan horen wij dat graag van u, want wij zien iedere klacht als een kans om nog verder te verbeteren.

Als u ons op de hoogte stelt van uw klacht via e-mail, chatbericht, telefonisch of andere wijze, dan zullen wij voor een passende oplossing zorgen.

Na ontvangst van uw klacht zullen wij u de ontvangst hiervan bevestigen. Wij streven er naar binnen 14 dagen op uw klacht inhoudelijk te reageren.

 


Gemaakt met   door Schot Marketing & Communicatie